Anders dan Anderen

Oplossingen worden te vaak gezocht in complexe technische oplossingen en massieve organisatorische veranderingen. Dit leid vaak tot grote investeringen en nog grotere afschrijvingen op eerdere oplossingen.

Results2Match kijkt en denkt veel pragmatischer: zoek het missende puzzelstuk en voeg het op de juiste plaats in. In tegenstelling tot wat velen blindelings denken is er vaak geen echte reden om een nieuwe puzzel kopen.

Dit verklaart ook ons logo: gebruik de beste oplossing voor een taak of probleem zonder te discrimineren op het gebied van hulpmiddelen, methodes of leveranciers. Zorg gewoon dat het gebeurd op het door jouw gekozen ambitieniveau en tegen een prijs die in lijn is met wat het voor jouw business oplevert.

Vaak gehoorde tegenwerpingen

Wanneer Results2Match verschijnt, wees dan voorbereid dat medewerkers of leveranciers het altijd beter weten:

  • "Maar onze huidige applicatie kan dat ook… met wat aanpassingen… maar dan niet helemaal… en natuurlijk pas na de release van volgend jaar…"
  • "Wij zijn jullie strategische partner en natuurlijk hebben wij ook een soortgelijke oplossing in onze portfolio… en we natuurlijk altijd een beter aanbod doen… omdat we een goede relatie hebben…"
  • "Laten we eerst een Proof of Concept doen… Ik wil mijn baas hiervoor eigenlijk geen budget vragen want dan lijkt het op mijn keus… dus als we dan de leveranciers eens vragen dit voor niets te doen… als ze niet willen, geloven ze niet in hun eigen oplossing en kan ik ze afschrijven... de enige overgebleven leverancier is natuurlijk al jaren mijn favoriet maar de andere lieten wel wat nieuwe dingen zien… ik kan mijn favoriet natuurlijk suggereren dat dit de basis kan zijn voor een grote corporate deal als je beloven de nieuwe zaken ooit ook te gaan leveren… niemand is ooit ontslagen omdat zij een gerenommeerde naam kozen… laat mijn baas maar beslissen, ik heb alleen het materiaal aangedragen…"

One-liners

One-liners helpen ons te focussen op de essentie van de zaak en ons te herinneren waar het eigenlijk om gaat. De volgende one-liners worden vaak gebruik in de Results2Match community en kenmerken ook in hoge mate wat onze associates dagelijks drijft.

  • No Pain, no change; no change, no money.
  • 80/20 is de leidraad (en vaak goed genoeg).
  • Zachte heelmeester maken stinkende wonden.
  • Er zijn altijd genoeg redenen om niets te doen.
  • Don't give me problems; give solutions.
  • Make money, have fun.
  • Het resultaat telt, niet het plan.
  • Elke beslissing is een goede beslissing.
  • Als iemand niet geholpen wil worden, zoek dan verder naar iemand die het wel wil.
  • Murphy was een optimist.
  • Het is eenzaam aan de top maar wij kunnen je begeleider zijn.

Back to top